vineri, 17 decembrie 2010

L'inspiration ne vient pas seule

                  Nu...niciodata nu vine singura.
         Persoana care mi-a insuflat aceasta dorinta de a scrie este speciala...Mi se pare un lucru bun sa scrii si nu ma refer in general, ci la faptul de a impartasi si altora ceea ce scriu. Nu am avut aceasta ocazie inca. Nu e tarziu... M-am regasit de prea multe ori in cuvintele altora, fara sa pot da frau liber gandurilor si sentimentelor proprii. Ce mi-as dori este ca macar o singura persoana sa se regaseasca in ceea ce scriu...macar una;)

5 comentarii:

  1. foarte dragut blog! si pentru ca vad ca esti mai noua in blogosfera, iti urez un calduros "Bun venit!" :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :-*! Sper sa ma incadrez in blogosfera;)). Pana atunci...si tie succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uite ca daca rasfoiam mai mult blogul vedeam ca ai scris aici cum te'ai apucat de scris! :D Bravo tie, acum esti oficial blogherita. Nu'ti place cum suna? :)) Suna atat de mare si inspirational!
    App de scris, lasa'l sa vina de la sine, atunci e cel mai bine! Eu am vreo 2 subiecte in cap dar nu am timp de cercetari! Miercuri scap si o sa va aduc ceva interesant!
    Te las, as mai avea ceva sa te intreb dar avem timp..acum ma duc sa invat! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place blogul tau !
    E superb si ai inspiratie :)
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere

Acum e randul tau :-)