marți, 1 martie 2011

Chiar esti??


   In primul rand, vreau sa mentionez doar unele situatii care m-au indemnat sa scriu acest articol: citirea unui articol despre starea degradata a unor persoane si a modului lor de viata, vizionarea unui film (drama), vizitarea unei prietene in varsta de 23 de ani careia tocmai i-a fost amputat un picior, accidentul unui membru important al familiei, aflarea vestii ca tatal unei bune prietene a murit etc.
   Nu doresc sa mentin aceasta postare intr-o nota negativa, insa din pacate, asta e realitatea si oriunde ne uitam, in jur lumea sufera... Ce trista situatie!!
   Mi-a luat relativ putin timp sa meditez asupra celor mentionate mai sus si sa realizez ca nu mi-ar ajunge intreaga viata pentru a-mi arata recunostinta pentru ca sunt tanara, sanatoasa, am familie, am o casa, am prieteni, am un viitor si pot continua...
   Stiu acel sentiment care uneori urla in noi " Dar se poate mai bine!!" sau "Si eu vreau ca si el/ea..." sau "Trebuie neaparat sa imi cumpar aia" etc. Il stiu perfect... Dar cand treci prin anumite probleme, iar uneori e destul si doar sa le vezi, iti dai seama ca poti sa ai satisfactie interioara indiferent de situatia in care te afli. Am experimentat urmatoarele sugestii si intr-adevar mi-au adus multe foloase si o stare de multumire care e de neinlocuit!!
  • Fa-ti obiceiul de a te interesa de oameni, fa-ti prieteni, daruieste, iubeste, lasa-te iubit! Nu te increde in lucrurile materiale care astazi sunt si maine nu.
  • Nu te compara mereu cu altii: fie vei ajunge invidios, fie mandru, iar acestea nu te vor face niciodata multumit!
  • Accepta-te asa cum esti! Esti unic/a! Fii creativ/a. Cunoaste-te!
  • Fii recunoscator pentru tot ce ai, manifesta apreciere, multumeste!
  • Gandeste pozitiv: exista mereu o parte buna chiar daca nu se vede pe moment.
  • Cauta compania celor care sunt multumiti si care iti doresc binele.
  • Construieste-ti propriile convingeri, pune intrebari, cauta raspunsuri si nu te lasa niciodata invins/a!
  Mult succes!!!:-*  Si... FITI MULTUMITI!! >:D< ....merita.

5 comentarii:

  1. În primul rând îmi pare rău pentru toate situaţiile triste şi pierderi.
    În al doilea rând ai mare dreptate în ce ai specificat. Aşa cred şi eu că în ziua aceasta suntem prea răi,egoişti şi lacomi într'o lume rea. Şi eu m'am gândit zilele astea, de vineri încoace la genul ăsta de lucruri, şi mă gândeam dacă aş fi fost bogată câte lucruri aş fi făcut cu banii aceia, câtă lume aş fi ajutat.Chiar acum când sunt între -5 şi -15 grade afară, oamenii fără casă unde s-or ascunde? Câini fără stăpân de la colţul stăzi unde se ascund? Sunt multe probleme deja în lume fără să le cauzăm noi, nu mai trebuie să fim şi noi răi. Dar e în firea noastră.. şi e trist.

    Frumoase haikuri ai compus. :-D

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e de bine cand stii ca si a;ltii gandesc ca si tine...;))Mersi:-*!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu eşti bine? După toate cele întâmplate?
    Eu sunt tristă că am fost la un interviu azi şi aşteptam să sune până în 6 şi e trecut de 6 şi nu a sunat. :-(

    RăspundețiȘtergere
  4. Da sunt bine:-D multumesc de griji:), tocmai asta vroiam sa subliniez in postare ca sunt extrem de recunoscatoare ca sunt sanatoasa si pot merge inainte. Nu stiu sincer cum as reactiona daca as fi intr-un dintre acele situatii...
    La ce interviu ai fost?:) Sper sa sune:-D...poate au zis 6 am ;))!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu, nu era 6 am :)) Am vorbit şi cu tata astăzi şi mi-am vărsat supărarea pe el şi după ce a văzut cât de supărată sunt mi-a zis că o să fie bine, că o să găsesc alt job cu salariu mai bun. Era un post de secretară..dar nu a fost să fie.
    App de sănătate, aşa zice şi tata câteodată, că e bine că sunt sănpătoasă şi întreagă, că am avut tot ce mi-a trebuit, că o să vină şi vremea să am şi eu banul meu. Înainte mă enerva când îmi zicea că el nu a trecut prin viaţă degeaba, că el mereu o să aibă dreptate, acum îmi dau seama că părinţi au tot timpul dreptate şi că ne vor binele.
    Mai e şi o vorbă 'sănătoşi să fim că de restul de ocupăm noi'.
    Mă bucur că eşti bine, deşi descrierea de mai sus nu pare chiar ok.

    RăspundețiȘtergere

Acum e randul tau :-)