joi, 24 februarie 2011

Haiku

  Ce parere aveti despre aceste poezii japoneze? Va plac, vi se par grele? Mie mi se par destul de interesante, din pacate nu pot posta acum creatiile personale, dar astept de la voi cate ceva:-D! Chiar mi-ar placea sa vad si alte haiku-uri... Daca inca nu te-ai apucat de asa ceva, ai aici un site care te va ajuta sa intelegi ce inseamna haiku. Mult succes!

Hai sa nu bagam in sema faptul ca nu toate regulile se respecta:-j...

In iarna pier azi,
Cuvinte de cenusa:
Se-ntorc acasa.

O mica umbra
Spargand-se in ziduri-
Ciobul colorat.

Armonia mea:
Cad petale umbrite,
Nicio nadejde. 

6 comentarii:

  1. Stai că mi'am amintit unde am citit aşa ceva :D
    doar că am 2 din cele 4 volume(carte cu vampiri :)) ) în care ştiu că am citit, nu stau să mă uit acum dar promit că mai încolo o să îţi pun vreo două..
    Sunt chiar draguţe..Uite ceva ce'mi place. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. După cum ţi'am promis am căutat poeziile alea (prin două volume)şi am găsit 3 poezioare, deşi tineam minte doar de 2.
    Ti'am zis că este o carte cu vampiri, deşi astea sunt cam siropoase. :-))
    1.Lapte şi miere
    Cât tânjesc să mi te gust
    Luna veghează.
    2.Zeiţă în faşă
    Nimfă înmugurită
    Întinde aripile.
    3.Preoteasă ispititoare
    Noaptea nu poate tăinui visu'ţi rubiniu
    pluteşte pe aripile Dorinţei.
    Nu le prea înţeleg logica dar par interesante. :-D

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Anda!!:-* Esti o scumpa!!
    Sunt foarte frumoase! Si eu citeam intr-o perioada acest gen de carti, pana au aparut o gramada cu aceeasi tema:|.
    Voi posta si eu in curand niste haiku-uri:-D.Pana atunci, poate incerci si tu;))...

    RăspundețiȘtergere
  4. La mine e prima carte de acest gen, este de fapt o serie, care simt eu aşa că este mai diferită. În curand o să iasă şi film..spre sfârşitul anului sper eu. :-D
    Haiku nu cred că am să încerc, trebuie să'mi iau timp special pentru asta şi concentraţie maximă, iar acum capul meu stă la alte lucruri.
    Probabil când o să mă simt inspirată am să încerc, până atunci vreau doar să citesc.
    Ia spune'mi ai făcut cursuri ceva de dans?

    RăspundețiȘtergere
  5. ;)) cum se numeste seria de carti?
    dans? da..am facut ceva mai demult. Acum lucrez cu o prietena facem coregrafii neoclasice. Cum de m-ai intrebat de dans?;)):-*

    RăspundețiȘtergere
  6. Seria se numeşte 'Casa nopţii', e cea de pe pagina mea principală, de la editura litera.
    De dans te'am întrebat pt că de când am văzut 'Dirty Dancing' imi doresc să învăţ dansurile alea. Pot spune că le ador. Dar nu ştiu dacă în Bucureşti se fac astfel de dansuri, cu cât şi unde. :-(

    RăspundețiȘtergere

Acum e randul tau :-)