vineri, 18 februarie 2011

Tout est possible!

  Atunci cand stii ce vrei si de ce vrei acel lucru, toata atentia si resursele tale sunt directionate in vederea obtinerii a ceea ce iti doresti si astfel succesul este garantat. De asemenea, cand in drumul tau intampini dificultati si ai tendinta sa renunti, reamintirea motivatiilor iti poate da imboldul si energia de a merge mai departe si de a depasi orice obstacol.
  Tot ce mi-ai propus pana acum, am realizat datorita faptului ca am respectat acest principiu. Atunci cand ai in minte o tinuta fixa, nu ai cum sa esuezi! Mult succes si voua in tot ce va propuneti ;-)!

2 comentarii:

  1. Mulţumim, mulţumim..foarte bine zici. Chiar mă simţeam cam tristă acum vreo ora, două.. Sper să reuşesc şi eu ceea ce mi'am prompus, desi trebuie să luăm în calcul multe obstacole. Nu chiar totul depinde de noi! Trist dar adevărat!

    RăspundețiȘtergere
  2. E adevarat ce zici. Si multumesc :*.

    RăspundețiȘtergere

Acum e randul tau :-)