luni, 31 ianuarie 2011

Leapsa...

Let’s do it! :-)

1)Luaţi cartea cea mai la îndemînă, deschideţi la pagina 18 şi scrieţi aici al 4-lea rînd
2) Fără să verificaţi, cît e ora?
3) Verificaţi!
4) Cum sînteţi îmbrăcat?
5) Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?
6) Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?
7) Cînd aţi ieşit ultima data şi ce aţi făcut cu ocazia respectivă?
8) Ce-aţi visat ieri noapte?
9)Cînd aţi râs ultima data?
10)Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sînteţi?
11)Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?
12)Care este ultimul film pe care l-aţi văzut?
13) Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?
14) Ce părere aveţi despre acest chestionar?
15)Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă:
16)Care ar fi prenumele copilului dvs. dacă ar fi vorba de o fetiţă?
17)Şi dacă ar fi vorba de un băiat?
18)V-aţi gîndit deja să locuiţi în străinătate?
19)Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună cînd intraţi pe porţile Raiului?
20) Dacă aţi putea schimba ceva în lume (în afară de politică), ce aţi schimba?
21)Vă place să dansaţi?
22)George Bush?
23) Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?

5 comentarii:

  1. 1."I glanced at the number again, then, stuffing it into..."
    2.18:30
    3.19:35
    4.intr-o bluza neagra si jeansi verzi:))
    5.la bloguri
    6.muzica.pianul vecinei
    7.de aproximativ 2 ore...m-am intalnit cu o prietena si am inghetat de frig prin oras
    8.niste batranei
    9.dimineata
    10.tablori
    11.o vila cu piscina
    12.2012(aseara)
    13.nu
    14.ma face sa imi amintesc tot felu
    15.prea multe...
    16.Giulia
    17.Marco
    18.Da.Australia!
    19.Nu stiu
    20.mentalitatea romanului
    21.cel mai mult!
    22.no thx
    23.clipul de la piesa "Be free"

    RăspundețiȘtergere
  2. 1."Deprimarea ii sporea si din pricina baiatului aluia epuizat".
    2.Trecut de 23 jumate.
    3.23:52
    4.In pijamale xD.
    5.Eram pe mess.
    6.Akcent-My pasion.
    7.Azi,am fost la cumparaturi.
    8.Nu imi aduc aminte.
    9.Azi.
    1o.Vopsea.
    11.O casa langa un lac.
    12.Remember me.
    13.Oarecum..
    14.Imi place:P.
    15.Mos Craciun nu exista:]].
    16.Mateia.
    17.Sebastian.
    18.Da.
    19.Nu imi vine acum in minte xD.
    2o.Ar fi foarte multe de schimbat.
    21.Da.
    22.Ce-i cu el?:]]
    23.Videoclipu` celor de la deepcentral-music makes me free

    RăspundețiȘtergere
  3. 11.Asta ti se-ntampla cam rar , raspunse acesta .
    2. 16:15
    3.16:05
    4. Pantaloni negrii si o bluza galbena cu gri .
    5.Serial . How I met your mother .
    6.Mihai Margineanu - Mai stii
    7.In 30 ian . Am fost la pana la vara-mea .
    8. Of . Nu ai vrea sa stii .. Ca fugeam de sobolani si de porci mistreti ..Ca sa scap m-am aruncat de la etaj si .. am murit .
    9.Aseara , in timp ce vorbeam la telefon .
    10. In stanga mea orarul cu filmele si cateva desene facute de mine , in fata geamul niste tablouri si un cuier pentru esarfe , in dreapta postere si in spate usa si doua tablouri .
    11.Casa visurilor mele .. Una rustica .
    12.Leap year .
    13. Nu , am stat in camera tot timpul .
    14.Chiar e super tareeeee :x
    15. Pai . Mi-e lene sa stau :)) .
    16.Prefer sa nu ma gandesc deja acolo ..
    17.Rares , Denis ... Gen .
    18. Da,da' nu mai vreau ..
    19.Odata intrata , ramai aici .
    20.As scapa de tigani
    21.Nu
    22.Lasa-l .
    23.Vineri seara , fenomene stranii .

    RăspundețiȘtergere
  4. 1. ..."Coranul, Iliada si o gramada de texte latinesti si grecesti, cu doua..." (Rusoaica - Gib Mihaescu
    2. 6 si cateva minute
    3. 6 si 8
    4. frumos
    5. la video-ul celor de la RHCP - Under The Bridge
    6. televizorul
    7. azi-noapte, am fost la un party
    8. nu imi amintesc
    9. azi-noapte:))
    10. inspiratie
    11. tequila
    12. The Black Swan
    13. pe tata gatind
    14. :-??
    15. nu am de unde sa stiu ce nu stiti, ar trebui sa-mi spuneti tot ce stiti ca sa va zic ceva ce nu stiti.:))
    16. Medeea
    17. Mario
    18. nu
    19. party like a rockstar
    20. poluarea, foametea si cateva scoruri de la ceva meciuri de fotbal
    21. Da
    22. george Bush
    23. Romanii au talent

    RăspundețiȘtergere
  5. 1. Pagina 18 e goala! Coiincidenta:)
    2. 16:10
    3. 16:23
    4. Pantaloni 3 sfert si tricou verzi, si o bluza de trening gri...
    5. La mama cum facea pedichiura la o vecina!
    6. KissFm si pe fundal suntetu de la Stronghold Crusader de la laptop de la Cata!
    7. La CFR-Rapid daca se poate numi iesire!:)
    8. ...
    9. Cu cateva minute inainte.
    10. Portocaliu si albastru. Si tablouri cu flori! si sa nu uit de ala cu avion!:D
    11. Nu vreau sa ma gandesc la asta:)
    12. Tangled.
    13. Piersica!!!
    14. Asa si asa
    15. [...]
    16. Cristina:)
    17. Cristi
    18. Nu. Niciodata!
    19. Tacerea e cel mai bun raspuns...
    20. Nimic. Nu ma bag unde nu e treaba mea!
    21. Da e fain. Daaca stii.
    22. Traian Basescu? Nu cred ca e vreo diferenta!!!
    23. Stiri din sport!:)

    RăspundețiȘtergere

Acum e randul tau :-)