sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Eu ?

 "Fata care iubeste, ar dormi mult, adora cromatica, joaca teatru, adora brunetii, stie ce vrea de la viata, da sfaturi, isi iubeste familia si prietenii, care rade mult, se indragosteste des, sensibila, ambitioasa, romantica, cu ochii migdalati, pe care te poti baza, care asculta, adora dansul, este optimista, invata din greseli, apreciaza persoanele sincere, nu isi incalca principiile, citeste mult, perfectionista, realizeaza orice isi propune atat timp cat nu ii vine vreo alta idee. Fata care e naiva, intrerupe, plange la filme, e aiurita, incapatanata, nu-i place sa i se spuna ce are de facut, trece de la o extrema la alta, prea curioasa, nerabdatoare, face doar ce vrea, geloasa, care vrea atentie multa, mananca prea multa ciocolata, este inconsecventa..."

...asta spun cei care ma cunosc.:-D

6 comentarii:

  1. Din cate spui aici .. Semanam destul de mult ..

    RăspundețiȘtergere
  2. :-) e bine ca avem multe in comun!

    RăspundețiȘtergere
  3. Neatza, in sfarsit mi'am facut curaj si am intrat.. Im place accentul tau frantuzesc :D
    Iar ceea ce ai spus mai sus nu stiu de ce dar parca ma regasesc in ambele variante, mai putin in cea de a 2 dar prima e perfecta. Aaa si mi'a mai placut si postul cu 'Words' foarte bine ai zis acolo!
    Sunt totusi curioasa ce te'a determinat sa'ti faci blog?

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anda: in primul rand, multumesc mult pentru comentariu :-D. Se pare ca aceste trasaturi sunt definitorii pentru multa lumea. Ma bucur:-). Am inceput sa scriu,insa dupa cum poate ai obserbat, nu am postat inca foarte mult din lipsa timpului...din dorinta de a impartasi anumite ganduri dar si pentru a ca am descoperit facilitatea cu care poti opera pe un blog. O sa-ti fac o vizita cat de curand pe blog. Pana atunci succes :-* poops!

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu ma regasesc in aceasta postare :*
    Pari o fata de treaba :)

    RăspundețiȘtergere

Acum e randul tau :-)