miercuri, 18 mai 2011

O mica idee

 Vrobeam cu o prietena zilele trecute, care m-a rugat sa o ajut cu ceva, mai bine zis sa ii dau o idee. Uite ca a trecut deja saptamana si eu inca nu i-am spus nimic... Tocmai de-asta vreau sa imi dati voi o sugestie. Prietena mea are o groaza de timp liber in perioada asta pentru ca a scapat de stresul de la scoala si pe langa pasiunea comuna pe care o impartasim (dansul), plimbari si lectura nu stie ce sa mai faca. Si-a cumparat recent un jurnal tare simpatic si voluminos dar nu stie ce sa scrie in el. Asta e de fapt problema... Eu i-am spus sa isi faca un jurnal despre ea, cu poze si sa lipeasca tot felul de lucruri prin el, insa nu vrea sa fie prea personal. Ce ar putea face cu acel jurnal? Voi aveti asa ceva si ce scrieti/ puneti in el? Cum il puteti face cat mai practic si dragut in acelasi timp? Astept sugestii! :-*

2 comentarii:

  1. Daca nu vrea personal atunci are o multime de subiecte. Poate incepe de la muzica/dans si sa scrie despre filme cu dansuri, muzica si despre dansul in sine, cu actori si chiar prieteni. Cred ca aveti o gramada de colegi sau elevi cu care lucrati, proiecte lecti poate face un album cu acele momente pentru cei care vin dupa voi. :D
    Mai ales ca sunteti in domeniu stiti despre ce sa puneti. E super ideea. Munca voastra corelata cu filmele, actori, voi si colegii vostri intr'un album pentru viitor. :D :*:*
    Sa'mi spui cum a iesit. Si eventual sa'si lase si ceilalti amprenta pe acolo cu un vers, o fraza sau chiar un sfat pentru urmatori cititori.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu prea ma pricep la asta, dar o idee ar fi sa scrie anumite citate care o inveselesc, din cartile pe care le citeste, sau sa decupeze fel de fel de tinute, accesorii din reviste si sa faca un fel de agenda-colaj. Sau poate sa scrie chiar ea o carte, fictiva sau reala, bazata pe intamplari reale din viata ei :D Sper ca am fost de folos ;;)

    RăspundețiȘtergere

Acum e randul tau :-)