luni, 30 mai 2011

Movie time!

                O poveste adevarata. Poveste ce merita sa fie cunoscuta. O drama care transforma. In doar o ora si jumatate, poti afla povestea lui Aron Ralston. Merita! Iar dupa ce vezi filmul, gandeste-te la viata ta si la tine. Regreti ceva? Mai ai timp sa repari... El mai avea doar 127 de ore!
               Pe scurt, aici ---->127 hours  

Un comentariu:

  1. Mi'am propus si eu sa'l vad, dar mereu gasesc alt film de vazut. :))
    Imi fac liste da nu ma tin de ele.
    Si am mai descoperit ceva, toata lumea scrie pe blog unde, ce a mai vazut/facut in ultima perioada, eu mai am putin si fac luna de cand am tst ultima data ceva pe blog, pana si ultimul articol trebuie finisat. :))
    Trebui sa trag un semnal.

    RăspundețiȘtergere

Acum e randul tau :-)